Technologie przełomowe w sztuce
Za nami cykl warsztatów poświęconych technologią przełomowym w sztuce. W ramach pięciu darmowych modułów w programie edukacyjnym wzięło udział 75 osób.
Bloki tematyczne spotkań:
Moduł 1: Sztuczna inteligencja w sztuce. Praktyczne wykorzystanie Stable Diffusion oraz TouchDesigner.
Moduł 2: Tworzenie środowisk wirtualnych z Unreal Engine.
Moduł 3: Kreatywne wykorzystanie JavaScript w sztuce cyfrowej.
Moduł 4: Tworzenie Interaktywnych Aplikacji Multimedialnych Doświadczeń z Max/MSP.
Moduł 5: Tworzenie Interaktywnych Grafik i Multimedialnych Doświadczeń z TouchDesigner.
Na zakończenie odbyła się publiczna prezentacja prac warsztatowiczów.
Projekt pn. „Technologie przełomowe w sztuce – program edukacyjny” został sfinansowany przez Unię Europejską NextGenerationEU.
Dołącz do nowych projektów
Więcej szczegółów dotyczących przyszłych projektów oraz zapisów znajdziesz na naszych mediach społecznościowych.